Fashion Award jelöltek

Fashion AWARDS 2011 Jelöltjei

Fashion Awards Hungaryjelöltek 2011

1.      AZ ÉV  Női MODELLJE

 Palvin Barbara – ICON MODEL MANAGEMENT 


A 17 éves Palvin Barbara az Icon Model Management felfedezettje. Karrierjét mindössze 13 évesen kezdte, és mára nyugodtan mondhatjuk, hogy meghódította a divatvilágot.  Szerepelt a legjelentősebb divatmagazinok oldalain és neves divatházak kifutóin. Néhány munkája a teljesség igénye nélkül: French Vogue, Vogue Italia, Vogue UK, Numero, W magazine Self Service, French Magazin, Prada, Miu Miu, Chanel, Ungaro, Louis Vuitton, Giles, Vivien Westwood.

 Olyan fotósokkal dolgozhatott, mint Steven Meisel, Peter Lindbergh és Camilla Akrans. Idén Barbarát választották a Chanel Cosmetic és Cartier parfüm arcának, valamint elnyerte a Glamour Woman of the Year 2011 legjobb modelljének járó címet. Sikerének kulcsa természetességében és különleges szépségében rejlik, ami párosul fantasztikus személyiségével és munkabírásával. Barbara későbbi tervei között egyebek mellett az is szerepel, hogy színésznőkent is kipróbálja magát.  
  
  

SREJ ZSÓFI – ICON MODEL MANAGEMENT 


A jelenleg New Yorkban élő Srej Zsófia, vagy ahogyan a divatvilágban ismerik, Sophie Srej karrierje 2009 ben kezdődött a neves Calvin Klein divatháznál. Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az Icon Model Management modellje a kifutók királynője.  Karrierje alatt több mint 300 neves divatház szavazott neki bizalmat, köztük olyan nevekkel, mint:Prada Miu miu, Valentino, Dior, Dolce&Gabbana, Alexander Mc Queen. Kifutós szereplései mellett  ő lehetett a Marc Jacobs Daisy parfüm arca, továbbá olyan márkák kampányaiban tűnt fel, mint Nicole Miller, Sonnia Rykiel, Max Azria, Barbara Bui.

Sophie töretlen sikerének záloga kitartása és univerzális szépsége, ezt bizonyítják divatanyagai is olyan magazinok hasábjain, mint a Vogue Japan, Teen Vogue, Harper’s Bazzar , Flair,  Amica, French Magazin.



Vanessa – Attractive Models


A mindössze tizenöt éves Axente Vanessa feltűnt már Chanel-bemutatón, és szerepelt több neves divatmagazin címlapján. A nagylengyeli lány a világ minden pontján belopta magát nevesebbnél nevesebb divatfotósok szívébe, és egyre több felkérést kap. Az Attractive modellügynökség üdvöskéje az összes neves hazai divattervezővel dolgozott már együtt. Többek között a USE csapatával, Ahn Tuannal, Nanushkáva és Mojzes Dórával. Az összes hazai divatmagazinban feltűnt már. Az igazi áttörést Tokió jelentette számára, ahol tavaly nyáron kilenc hetet töltött, és számos fotózáson vett részt. Az álma akkor teljesült igazán, amikor megkapott egy Chanel- és egy Gucci-bemutatót is. Azóta mar Szingapúrt is meghódította, ahol szerepelt a februári Harper’s Bazaar és Revolution magazinok címlapján. Itthon ő volt a Glamour Women of the Year legfiatalabb jelöltje a legjobb modell kategóriában. 16 éves korától teljesül a vágya, mely szerint a divat  olyan nagyvárosaiban is bizonyíthat majd, mint Párizs, New York vagy Milánó.



Az ÉV FÉRFI MODELLJE jelöltek


Szabó Csaba – Art Models


Csaba 5 éve modellkedik. Az Art Models ügynökség reprezentálja itthon és külföldön egyaránt. Karierrje során bejárta már Ázsiát, és több Európai országban is megfordult. 

Egyik legkedveltebb férfikaraktere a magyar tervezőknek és stylistoknak, ezt mi sem  bizonyítja jobban, mint a Nubu kampánya, az itthoni Gant fotósorozata, valamint Anna Amélie-vel és Abodi Dórával való közös munkája. Csabát olyan nemzetközi kampányokban is láthattuk már,  mint a londoni Tie Rack és a milánói Braddock.  Szerepelt a legnevesebb magazinokban is,  mint például: Cosmopolitan, Elle Men, The Room vagy a külföldi Men, illetve a Fashion Weekly.



Veréb Viktor – Art Models


Viktor 7 éve kezdte modellkarrierjét, azóta bejárta már a világot, és itthon is nagy ismertségre tett szert. Viktort az Art Models ügynökség reprezentálja itthon és külföldön egyaránt.

Többek között olyan nemzetközi magazinokban is láthattuk, mint az Esquire és JET.   Munkái között olyan neves kampányok szerepelnek, mint  az ázsiai Kappa és a londoni Tie Rack.

Rendszeresen láthatjuk a külföldi divathetek kifutóin is. Természetesen hazai viszonylatban is bizonyított, úgymint  Elle-címlap, Playboy, Joy, Elle Men editoriálok és a Retro, Saxoo London kampányfotózások.



Fehér Balázs


A 28 éves Balázs 16 éves kora óta modellkedik. Óriási megtiszteltetésnek tartja, hogy, ahogy ő fogalmazott, modellkarierjenek „alkonyán”  jelölt lehet a Fashion Awardson. 

A modellkedésnek sok mindent köszönhet,  rengeteg országban járt, olyan értékes embereket ismerhetett meg, mint például két jelölttársát, Csabát és  Viktort. Úgy véli számtalan jó baráttal lenne kevesebb, ha nem ezt a pályát választja.

Magyarországon a legismertebb reklámfilmektől a kínai öltönykatalógusig, a ruhakampányoktól az offline bemutatókig mindenben volt része, és mint mondja, munkája minden percét élvezte.

Külföldön is számos emlékezetes munkát tudhat maga mögött. Rendszeresen szerepelt Milanóban a nagy divatházak kifutóin.



2.      AZ ÉV FIATAL DIVATTERVEZŐJE pályázat

Benus Dani


Benus Dani munkáira leginkább a kisérletező, innovatív anyag, figyelemfelkeltő, feltűnő jelzők illenek. Kezdetben női ruháival szerzett nagyobb ismertséget. Munkái számos editoriálban, vezető hazai és külföldi divatmagazinok hasábjain, elismert nemzetközi blogokon, fórumokon egyaránt szerepeltek. A cipőkészítés szerelmese.  Szegedi Kata számos kollekciójához ő készítette a lábbeliket, megteremtve a kozmopolita, nyitott, nőies nő öltözékének tökéletes kiegészítőit, melyek modernségük ellenére nagyon femininek és feltűnőek. Terveinek nemelyike több száz órányi kézimunka eredménye. 2010-ben előrukkolt egy kisebb férfikollekcióval, mely eddigi munkáival ellentétben a klasszikus szabászat alapjaihoz tér vissza, letisztult, könnyed, hordható ruhák készültek. Dani számára munkái az önkifejezés eszközei, maga a tervezés, alkotás pedig a legnagyobb öröm.


Fonyódi Györgyi – GIORGIA FONYODI


Fonyódi Györgyi ösztöndíjjal tanult a London College of Fashion Women’s Wear szakon, majd a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen textil- és ruhatervező-művész diplomát szerzett 2009-ben. 2010-ben az ,,Év fiatal divattervezője” címre jelölték a Fashion Awards Hungaryn. 2011-ben New York-ba költözött, Manhattanben él, az Ann Taylor Divatháznál divattervező asszisztens. A lényeg: hogyan lehet a lehetetlent lehetségessé tenni minimális idő alatt maximális minőségben! That’s all.

GIORGIA FONYODI® és az ADELUX divatmárkákat 2010-ben, Budapesten alapította. A GIORGIA FONYODI® a luxus, a stílus és a minőség magas színvonalú megtestesítője. A finom, nemes anyagok, a különleges anyagmanipulációk és egyedi elgondolások vezettek a modern és elegáns darabok megszületéséhez. Az ADELUXötletesen igényes, finoman futurisztikus, szolidan extravagáns öltözékei, táskái, övei, ékszerei ideálisan tökéletes megoldást nyújtanak a kényelmesen hétköznapi viseletek kedvelőinek.


KEPP Showroom


A KEPP Showroom Hajdú Anett, Havancsák Teréz, Hofstädter Szandra

és Kovács Adél közös bemutatóterme. Egyéni tervezőként, de különböző szakterületeiket egyesítve hozzák létre saját és közös kollekcióikat. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem ötödéves végzősei szezonálisan komplex kollektív kollekciókat mutatnak be, melyben Anett és Szandra a táskákért és cipőkért, Teréz és Adél pedig a ruhák tervezéséért felelősek.

A showroom megnyitása óta eltelt közel két év alatt a tervezők szerteágazó gyakorlati tapasztalatra tettek szert. A tervezok a London College of Fashion és a bécsi Angewandte Kunst egyetemen folytattak tanulmányokat. Olyan elismert designereknél töltötték gyakorlataikat, mint AnhTuan, Use Unused, Vágó Réka vagy Szép Szidónia,  külföldön pedig Londonban és Los Angelesben is beleláttak a nemzetközi divatipar működésébe.

Munkáik rendszeresen szerepelnek a hazai divatmagazinokban, tavalya Marie Claire Future Generation kategóriájában mutatták be nagy sikerű kollekciójukat, amit a Superbrands rendezvényén is kiállították.

Ruháik jelenleg Budapesten és New Yorkban találhatóak meg.


3. AZ ÉV DIVATSMINKESE

Véger Ibolya – Fibi


Mindössze 6 éve dolgozik a szakmában, mégis hatalmas sikereket tudhat maga mögött. Köszönheti ezt a szakmai alázatának, mindenkori tudásszomjának és számos olyan embernek, akik egyengették az útját ezen a pályán. Sok helyen tanulta a szakmát, de úgy érezte, hogy soha nem elég, ezért Sipos Zitánál kötött ki, aki meghatározó ember és mester lett az életében. Amióta sminkesként dolgozik, fontosnak tartja a folyamatos megújulást, és naprakészen követi a divat formálódását. Éppen ezért a hazai divatmagazinok is örömmel hívják dolgozni. A hétköznapokban  a legtöbbet Zsolyomi Norberttel és csapatával dolgozik, de szívesen vesz részt más projektekben is. 2009- ben a szakma az év divatsminkesének választotta.


Fazekas Rihárd


Egy véletlenszerű párizsi utazás során ébredt rá arra, hogy érdekli a sminkelés! Néhány  hónapos sminktanfolyam elvégzése után nemzetközi sminkmesteri diplomát szerzett. Azonban hamar rá kellett jönnie, hogy ez kevés lesz ahhoz, hogy megvalósítsa az álmait.

Fodrász barátja, Szabó Ádám a szárnyai alá vette, neki köszönhetően ismerkedett meg mesterével, Titkos Bernivel, és asszisztensként dolgozhatott mellette.  Mint mondja, mindent Berninek köszönhet, amit a szakmáról technikailag és emberileg tud!

Dolgozott  a Max Factor magyarországi vezetősminkeseként, és számos divatlapban, reklámfilmben.

 Jelenleg tárgyalások folynak egy neves kozmetikai céggel, hogy a kelet-európai régió vezetősminkeseként képviselje őket. Minden vágya, hogy Párizsban dolgozhasson a bemutatók színfalai mögött.

Kovalik Natasa


Kovalik Natasa a Lancome sminkmestere, és a Fashion Video Fesztivál

hivatalos sminkese. 18 évesen döntött úgy, hogy a sminkelés lesz a
hivatása, azóta folyamatosan dolgozik, a legsikeresebb divatmagazinokban, videoklipekben, filmekben és reklámfilmekben láthatjuk a munkáit.  

A sminkelésben a kísérletezést és a harmóniára törekvést tartja a legfontosabbnak.

4.AZ ÉV DIVATFODRÁSZA

Hortobágyi Kászon


Tavaly májusban óriási változások történtek az életében.  Kászon megnyitotta Close névre hallgató szalonját, ami hatalmas energiákat szabadított fel benne, és ezzel egy új fejezetet nyitott életében. Az elmúlt egy év a szalon és az imidzs kialakításáról, valamint egy lelkes, fiatal csapat összehangolásáról szólt.  A felkérések és megrendelések száma folyamatosan nő, így az iden májusra a Close már egy széles körben ismert brandé vált.  A divatfotózások mellett új vizekre eveztek, és már a reklámiparban és divatbemutatókon is találkozhatunk munkáikkal. A szalonban dolgozó fiatal generáció új tehetségei már készen állnak arra, hogy egyenként is megállják a helyüket fotózásokon és forgatásokon. Rengeteg energiával és lelkesedéssel tekintenek a jövőbe, így minden bizonnyal hamarosan új nevekkel fogunk találkozni a magazinok hasábjain.

Koczka  / Outsidehair


Koczka úgy véli, az életben az a legnehezebb, hogy egy életen át komolyan vegyük ugyanazt a dolgot: szeretet kell hozzá, türelem és alázat. Az alázat szó sokakban rossz képzeteket ébreszt: megalkuvást, megalázkodást, gyávaságot, alávetettséget. Valójában ezekkel pontosan ellentétes jelentésű: tiszteletet és öntiszteletet, valós ismereteket és önismeretet, önértékelést és mások értékeinek felismerését hordozza…

Tisztelem a mestereimet: köszönöm Steinbach Misi bácsi, Kovácsné Emi néni és Hajas Laci.

Önismeret,  önértékelés: tudom, miért csinálom, mert szívből jön, és addig, amíg így van, tudom, hogy bármire képes vagyok…

Mások értékeinek felismerése: elismerem a szakmatársaimat, inspirálnak a munkáik, és kívánom Nektek, hogy próbáljatok meg Ti is így élni…

 Barsi Balázs – Saco Hair

A fodrászpályára is, mint minden másra egy hirtelen elhatározás vezette.

A szakma szeretetét és alázatát a mindenkori mesterének, Koczkának köszönheti, aki hol kedvességgel, hol tűzzel-vassal vezérelte a helyes irányba.

 Munkáival találkozhatunk számos hazai és külföldi

divatmagazinban, bemutatón, divatvideón.

Véleménye szerint a legfontosabb dolgok a részletekben lelhetők

fel, mind a szakmában, mind az emberi kapcsolatokban,  mindenben!

Ebből adódóan lehetnek a legapróbb dolgok is inspirálóak…és ez fontos! mert

inspiració, változas és fejlődés nélkül minden elcsendesedik,elhalványul és elmúlik.

Fontosnak tartja, hogy inspiráló emberekkel vegye körül magát, a

munkában és a magénéletben egyaránt! Ilyen például a szerelme, Suri

Domi és közeli barátja és sokszor munkatársa, Baksa Zsófia is!

5. AZ ÉV STYLISTJA

Igor Deseatnikov a Joy magazin Stylistja

Művészien rendetlen haja, Kate Moss iránti örök rajongása, szórakoztató és mindig meglepő akcentusa és ragjai, illetve munka iránti szenvedélye a védjegye. Minden reggel ugyanolyan boldogan és lelkesen ébred, mint élete első munkanapján, amikor 359 bikinit fotózott egy babán a Cosmopolitannek. Azóta is hálával gondol Eli van Poeyerre, aki először meglátta benne a lehetőséget, és esélyt adott neki, hogy elindulhasson ezen az úton. Sokáig fogalma sem volt, hogy létezik stylist szakma,  akkoriban az agrármérnöki karon bizonyította mezőgazdasági hozzáértését. Szerencsésnek érzi magát, mert folyamatosan olyan lehetőségeket adott neki a sors, melyeknek köszönhetően fejlődni tudott. A Cosmopolitanben töltött idő nagyon jó iskola volt, az itt megszerzett tudást később és jelenleg is a Joy magazinban kamatoztatja. Bízik benne, hogy a jövőben újabb és újabb kihívások várnak rá, és mindig lesz benne elég lendület és lelkesedés, hogy haladjon a korral, és azt nyújtsa, amit most nyújt. Vagy annal még többet.

Haberland Attila

10 éve dolgozik a magyar divatszakmában. A MUSIC TELEVISION és a VIVA TV kizárólagos stylistja. A London Fashion College stylist kurzusán végzett. 



Ávéd Istvánnal együtt alapította meg az Artificial Group formációt, ahol jelenleg kreatív igazgatóként tevékenykedik. A sajátos stílusú csapat amellett, hogy magas minőséget és egyedi látásmódot képvisel, a megszokottól drasztikusan eltérő, leginkább megdöbbentő koncepciókat kreál. A hazai ismertséget a Stílusmagazin művészeti vezetése hozta meg számukra. Divatsorozataik olyan nemzetközi magazinokban jelentek meg, mint a szingapúri TerriTorry, az európai Beast, illetve Pool magazin és a világhírű holland Eyemazing.
2009-ben és 2010-ben már jelölték a Fashion Awardson.

Lakatos Márk

Lakatos Márk karrierjét a Katti Zoób divatháznál kezdte. Országos ismertséget a TV2 Megasztár-szériája kapcsán szerzett. 2004-ben az első FAH-gálán és 2010-ben elnyerte az év stylistja díját. Show-rendezőként és stylistként olyan világcégekkel dolgozott együtt, mint a Wella Professionals, Volkswagen, Davidoff, a Pirelli és még sokan mások. 2005 óta Ladányi Andrea koreográfus jelmeztervező stylistja, akivel 2009-ben a Cabaret című musical előadásában dolgozott. Megalakulása óta szakmaigyakorlat-vezetőként részt vesz a Werk Akadémia stylistképzésében. 2010-ben koordinálta a 20 Ruha Európának című spanyol–belga–magyar divat-  és irodalmi kiállítást a Petőfi Irodalmi Múzeumban. 2009 óta a Viasat3 csatorna Szeretem a testem című műsorát vezeti.

Lakatos Márk szereti az izgalmas kihívásokkal teli projekteket, amelyekből az idei évre is tartogat néhányat.

6. Az év divatfotósa 

Baráti Vince

Baráti Vince mindössze 3 évvel ezelőtt kezdett fotózni, de munkáit már publikálta számos magyar és nemzetközi magazin, többek közt a 11 országban megjelenő Indie, a Glamour és az Elle. Munkája során lehetősége nyílt számos elismert magyar színész- és énekesnővel dolgoznia. Fashion videói és divatanyagai az utóbbi években rengeteg online platformon feltűntek. Vince figyelme és érdeklődése a fotózás minden részletére kiterjed, víziójának tökéletes megvalósulása érdekében sokszor a sminket is ő készíti anyagaihoz. Mivel 6 éve az Icon Modell Management bookere, gyakran dolgozik az általa felfedezett modellekkel, akik közül sokan (mint például Srej Zsófi) nemzetközi karrierre is szert tettek. Mind a divattervezők, mind a modellek szívesen dolgoznak vele, hiszen számára a divatfotó lényege a modell és a styling egységének maximális visszaadásában és a legapróbb részletekig terjedő tökéletes kidolgozottságban rejlik.

Viszlay Márk

Sok éven keresztül mestere, Tombor Zoltán mellett dolgozott asszisztensként. Rengeteget köszönhet neki, a mai napig ő az első számú lektora, bírája! A fotózásban szeret kísérletezni, főleg a technikákkal, melyeket a hangulat javára fordít, valamint új dolgokat kipróbálni. Bár próbálkozott más területen is, soha nem gondolkodott másban, csak a divatfotózásban. Szereti, hogy maga alakíthatja a dolgokat, építheti fel a képeit, a vele járó csapatmunkát, és nem utolsósorban sok kreatív ember közös munkájáért felel, amikor lenyomja a fényképezőgép gombját! Képei számos magyar magazinban jelentek meg és köszöntek vissza lemezborítókról és plakátokról! Sok tervezővel dolgozik együtt, valamint publikált több külföldi magazinban is, köztük a New York-i Chaosban, az olasz Donnában és az amerikai Elle-ben is!

Zsólyomi Norbert


A fotózás az élete! Ez teszi ki a mindennapjait, folyamatosan próbál megújulni és keresni az újat.

Négy éve kezdett fotózni. Ma már a legnagyobb divatmagazinoknak  – Elle, Glamour, InStyle, Cosmopolitan, Joy, Marie Claire, The Room, Spanish Hairissue – dolgozik, de nevéhez fűződik több katalógus és kampány megvalósítása is. A fotózás a munkája, a hobbija, az élete! Célja, hogy kreatív ötleteivel és kollégáival olyan képeket hozzanak létre, amelyek érzelmeket váltanak ki, elgondolkodtatják és olykor meg is botránkoztatják az embereket.


7.AZ ÉV DIVATTERVEZŐJE

Mojzes Dóra

Mojzes Dóra 2008-ban,  a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen készített diplomamunkájával  hívta fel magára a figyelmet, amivel elnyerte a  Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének díját.

2009-ben dora mojzes néven önálló brandet hozott létre, aminek  már az első kollekciója nagy érdeklődést váltott ki mind a hazai, mind a nemzetközi piacon.

Önálló márkájának megszületése óta olyan külföldi lapokban jelent meg, mint a  Faces, Zink, vagy  a Neo2. Munkáiról beszámoltak a legelismertebb divatfórumok,  magyar vonatkozásban pedig szinte az összes nívós divatmagazinban szerepelt a neve.
Meghatározó és motiváló élmény volt számára,  hogy Kanye West írt róla elismerően blogján, nem sokkal később pedig  Tyra Banks, a nemzetközi hírű topmodell egy fotózás alkalmával az ő ruháját viselte.
A folyamatosan új célokat kitűző tervező 2010 -ben a Fashion Video Festiválon második helyezést ért el Viszlay Markkal közösen elkészített videójukkal. Iden pedig a Glamour Women of the Year díját vihette haza.
Ruháival  a Showroom R9-ben  és egyre  több külföldi designerboltban találkozhatunk.
Legújabb, 2011 -es The Roman Legionary névre keresztelt tavasz-nyári kollekciójával új, színesebb oldaláról mutatkozik be, anélkül, hogy figyelmen kívül hagyná munkájának alapját:  a nőiesség kihangsúlyozását.

Tóth Bori

Tóth Bori textiltervezőként és design managerként diplomázott a Magyar Iparművészeti Egyetemen, de tanult a Dublini National College-on is. 2004 januárjában nyitotta meg budai szalonját, ahol megrendelésre tervezte egyedi darabjait. 2006 őszén került sor első nagyszabású haute couture bemutatójára, majd munkájának elismeréseként 2007-ben átvehette az év divattervezője díjat a Cosmopolitan magazin magyar kiadásától, 2008-ban pedig a Fashion Awards Hungary jelöltje volt. A márka életében 2009 novembere hozott fordulatot, amikor  az Andrássy út és az Opera tőszomszédságában megnyílt a TOTHBORI szalon, amely kialakításában, szolgáltatásaiban és színvonalában nem tér el a „magyar Champs-Élysées-n” jelen lévő prémium világcégektől. Tóth Bori több szezont is a könnyedebb üzleti viseletnek szentelt, 2010-ben pedig megújult a márka a fiatalos és lendületes TOTHBORI CHIC vonallal.

ABODI DORA

A Dora Abodi brand alapítója és designere, a Fashion Video Festival egyik alapítója, tulajdonosa és creative directora.  2009-ben indította el luxus pret-a-porter márkáját. Divatbemutatóval, divatprezentációval többször szerepelt New Yorkban, Düsseldorfban, Moszkvában és természetesen Budapesten. Rangos hazai és nemzetközi magazinokban szerepelnek az általa tervezett ruhák, táskák és cipők. 2010-ben a Design am Rhein nemzetközi designerverseny első helyezettje volt, valamint elnyerte a Fashion Awards Hungary   az év divattervezője díjat. Szintén 2010-ben debütált a Fashion Video Festival és a Showroom R9 nevű designerbolt és galéria, amelynek társalapítója.


2011 elején bemutatta a 2012 ősz-tél „The velvet of the shepherd” című kollekcióját, fürdőruha-kollekciót tervezett a Fashiondays nevű, svájci tulajdonú online shopping club Butterfly nevű brandjének. Fürdőruha-kollekcióját 5 országban értékesítették nagy sikerrel. Jelenleg a 2011 novemberében megrendezésre kerülő Fashion Video Festivalon és a 2012 tavaszi-nyári kollekcióján dolgozik.

Fashion Awards 2011 Divatgála Fővédnöke – Balassa Gábor

A 90-es évek legismertebb magyar modellje volt, az egyetlen magyar férfimodell, aki világszínten híres lett, és 10 éven át töretlen sikerrel képviselte hazánkat a Divat fővárosaiban.

Minden ma sikeres divattervező kifutóján állt, több mint 100 reklámfilmben szerepelt, Naomi Cambell, Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Linda Evangelista az első topmodellek személyes barátai is lettek.

Egy szerencsés kiválasztás húsz évesenTokyoba sodorta, ezután huzamosabb ideig Párizsban élt, innen utazott, Milanóba, Londonba, New Yorkba munkákra, később Bécsbe költözött, majd az Egyesült Államokba.

Fényes modell karrierjét 98-ban átadta  kreativitásnak, divatszerkesztője lett előbb a magyar Max magazinnak, később nemzetközi produkciók art directoraként lett sikeres. 

Nevéhez fűződik többek között Claudia Schiffer és Helena Christensen topmodellek fotózása Max Vadukul és Fabrizio Ferri fotós legendákkal Párizsban és Milánóban.

Magyarországon Balassa vizuális forradalmat robbantott, új fotósgenerációt tett piacra, ő fedezte fel a ma alkotó legsikeresebb itthon élő fotósokat. Segítségével publikált a magyar Max-ban először Dobos Tamás, Pitrolffy Zoltán, Urbán Ádám, Már András és Emmer László is.

’99 és 2004 között 6 alkalommal volt a híres Look of the Year modellfelfedező televíziós verseny szervezője, segítségével lett sikeres: Hartai Lilla, Ábrahám Adrienn, Ambrus Ági, Laczkó Krisztina, Romsics Nóra, Rózsa Éva, Horváth Tünde, Szabó Dóra és Kovács Kati

Ezekkel párhuzamosan felépítette reklámcégét, ma már kedvtelésből dolgozik tanácsadóként…

Az alábbi elérhetőségeken készséggel válaszolunk a Gálával kapcsolatos kérdésekre!

2011.05.17.

    Sandor Lea Judit                                     Szinte Lorand Romulus 
    PR – Marketing                                         Alaípító –  Art Direktor